Doprava a platba
Veškeré ceny dopravy jsou včetně DPH 21%.
Níže uvedené informace platí pro většiny produkty. V nabídce se ovšem vyskytují produkty, které mají speciální přepravu. Jedná se nejčastěji o produkty s vysokou váhou nebo velkým rozměrem.
OSOBNÍ ODBĚR
|
provozovna
Běstovice
|
Cena dopravy | ZDARMA |
Hmotnostní limit | neomezený |
Balíky do 15Kg | 39Kč |
DPD
BALÍK DO RUKY
|
DPD Pickup
VÝDEJNÍ MÍSTO
|
|
Do 4000Kč | 129Kč | 79Kč |
Nad 4000Kč | 109Kč | 79Kč |
Hmotnostní limit | do 30kg | do 20kg |
Do 30kg | 99Kč |
TĚŽKÁ
ZÁSILKA
|
|
od 30 do 50kg | 169Kč |
Dobírka | 50Kč | |
Dobírka pro BALÍKOVNU | 40Kč | |
Převodem na účet | ZDARMA | |
Kartou nebo online převod
přes platební bránu GOPAY
|
ZDARMA | |
Dobírka - paletová přeprava | 200Kč |
PALETOVÁ
PŘEPRAVA
|
|
Zásilky 51 - 71kg | 400Kč |
Zásilky 71 - 100kg | 449Kč |
Zásilky 101 - 300kg | 999Kč |
Přeprava těžkých strojů | 5000Kč |
PALETOVÁ PŘEPRAVA
Doprava pro objednávky obsahující jednu nebo více položek s váhou nad 50kg
(pokud bude alternativní možnost přepravy více balíky přes DPD, bude účtováno 89Kč za balík)
(pokud bude alternativní možnost přepravy více balíky přes DPD, bude účtováno 89Kč za balík)
Zboží se platí v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce. Doporučujeme nachystat si hotovost přesně.
Platí pouze do částky 30 000Kč, nad 30 000Kč musíte platit předem na účet, popřípadě nás kontaktujte.
Nadstandartní služby
DPD výměnná zásilka do 30kg - 180Kč
Nabízíme Vám tento způsob přepravy v případě že si přejete zboží vyměnit a nebo jej reklamovat.
Služba zásadně šetří Váš čas a peníze.
Služba zásadně šetří Váš čas a peníze.
SLOVENSKO |
DPD
BALÍK DO RUKY
|
Do 30kg | 10 EUR |
Způsoby platby - Slovensko
DOBÍRKA - 4 EUR
BANKOVNÍ PŘEVOD - ZDARMA
Při volbě platby bankovním převodem proveďte platbu na účet.
Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky
Poučení pro převzetí zásilek.
Čtěte prosím pozorně!
Čtěte prosím pozorně!
Za zboží během přepravy zodpovídá přepravce, proto si obsah zásilky zkontrolujte prosím v okamžiku převzetí zásilky ještě před podpisem přepravci!!!!!!! popř. ihned po jejím převzetí.
V případě poškození zboží toto okamžitě oznamte přepravci, sepište s ním reklamační protokol, poškození nafoťte a nám oznamte e-mailem společně s fotografiemi poškození. Reklamovat lze zboží pouze v originálním obale, ve kterém bylo doručeno, včetně všech doplňkových obalů a transportních štítků. Pozdější či neúplné reklamace není možné uznat a nebudou akceptovány. Děkujeme za pochopení.
Pokud je Vaše zásilka zaslána paletovou přepravou: Za žádných okolností nepodepisujte řidiči "převzato bez výhrad", pokud si nejste 100% jisti, že zboží není poškozeno > Ve chvíli kdy toto podepíšete, již nenese odpovědnost za stav zásilky přepravní společnost GEIS ani naše společnost PiPa holding s.r.o. Veškeré následné reklamace v případě, že dodatečně zjistíte poškození zásilky, budou muset být zamítnuty. Nevěřte tvrzení, že řidič reklamaci nahlásí, pokud mu převzetí bez výhrad podepíšete (lže).
Pokud Vás řidič nechce nechat zásilku rozbalit a zkontrolovat > zásilku převezměte s výhradami a následně sepište s řidičem "zápis o škodě" a po jeho podpisu řidičem dokument čitelně vyfoťte a zašlete na náš email: reklamace@pipaholding.cz
V případě poškození zboží toto okamžitě oznamte přepravci, sepište s ním reklamační protokol, poškození nafoťte a nám oznamte e-mailem společně s fotografiemi poškození. Reklamovat lze zboží pouze v originálním obale, ve kterém bylo doručeno, včetně všech doplňkových obalů a transportních štítků. Pozdější či neúplné reklamace není možné uznat a nebudou akceptovány. Děkujeme za pochopení.
Pokud je Vaše zásilka zaslána paletovou přepravou: Za žádných okolností nepodepisujte řidiči "převzato bez výhrad", pokud si nejste 100% jisti, že zboží není poškozeno > Ve chvíli kdy toto podepíšete, již nenese odpovědnost za stav zásilky přepravní společnost GEIS ani naše společnost PiPa holding s.r.o. Veškeré následné reklamace v případě, že dodatečně zjistíte poškození zásilky, budou muset být zamítnuty. Nevěřte tvrzení, že řidič reklamaci nahlásí, pokud mu převzetí bez výhrad podepíšete (lže).
Pokud Vás řidič nechce nechat zásilku rozbalit a zkontrolovat > zásilku převezměte s výhradami a následně sepište s řidičem "zápis o škodě" a po jeho podpisu řidičem dokument čitelně vyfoťte a zašlete na náš email: reklamace@pipaholding.cz