Hydraulický válec vyklápění 8 tun/1043 mm - koule
Kód: 01427
Nabízíme výhodný nákup s jistotu kvalitního servisu ověřeného obchodu. Nabízíme zákazníkům nízké ceny a zároveň poskytovat kvalitní servis a podporu.
Související produkty
Detailní popis produktu
Hydraulický válec vyklápění 8 tun/1043 mm - koule
Představujeme vám hydraulický válec vyklápění s nosností 8 tun a maximálním výsuvem 1043 mm, navržený pro efektivní a bezpečné manipulace. Tento model je vybaven kulovým kloubem, což zajišťuje flexibilitu a snadnou instalaci.
Válec disponuje třemi výsuvnými částmi s průměry 61 mm, 76 mm a 91 mm, což umožňuje přizpůsobení různým aplikacím a zajišťuje optimální výkon. S pracovní tlakem až 180 Bar je tento hydraulický válec ideální volbou pro široké spektrum průmyslových a zemědělských aplikací, kde je požadována spolehlivá síla a výdrž.
Díky robustní konstrukci a vysoké kvalitě materiálů je zaručena dlouhá životnost a efektivní provoz i při náročných podmínkách. Investujte do našeho hydraulického válce a získejte silného pomocníka pro vaše projekty!

Doplňkové parametry
| Kategorie: | Hydraulické válce pro vyklápění korby | Majlery |
|---|---|
| EAN: | 8023453014273 |
| Provedení: | s koulí |
| Sada těsnění: | objednací číslo 58169 |
| Zatížení: | 8 tun/180 bar |
| Objem: | 5 |
| Délka tahu CORSA (STROKE): | 1043 |
| Rozměr A: | 130 |
| Rozměr B: | 134 |
| Rozměr C: | 152 |
| Rozměr D: | 112,5 |
| Rozměr E: | 40 |
| Rozměr F: | 365 |
| Rozměr G: | 35 |
| Rozměr H: | 55 |
| Rozměr I: | 95 |
| Rozměr L: | 517 |
| Rozměr M: | 55 |
| pracovní tlak: | 180 |
| Max. tlak: | 250 |
| Teplota: | -25 až +80 |
| Chromovaná pístnice: | Ocel UNI C45 SAE1045 |
| Tloušťka chromu: | 25 micronů +/- 5 |
| Trubka: | Ocel St523 - DIN2393 ISO H9 |
| Hlavová matice: | Hydraulická litina UNI 5007 G25 |
| Píst: | UNI 9SMn Pb28 |
| Dno válce: | S235JR EN 10027-1 (Fe360b) |
| Navařovací hrdlo: | S235JR EN10027-1 (FE360b) |
| Pojistná matka: | Ocel UNI 7473-7474 |
| Těsnění: | Polyuretan |
| Upevňovací pouzdro: | S355JR EN 10027-01 (Fe510b) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.



